Ishte në vitin 2012 që stilisti i ndjerë dhe i famshëm i modës, Virgil Abloh, bëri hapin e tij të parë të madh në botën e modës luksoze me lançimin e një marke që ai e quajti ‘Pyrex Vision’. Marka, e cila kishte filluar si blogu i Abloh, mjegulloi linjat midis luksit dhe veshjeve të përditshmërisë. Këmishat Polo, pantallona të shkurtra basketbolli, kapuçë Champion, bluza dhe çorape, kishin të printuara “Pyrex”, “13” dhe “23”. Abloh inkorporoi gjithashtu printe të veprave të artit të Rilindjes, një tematikë që ai e vazhdoi për shumë vite. Mund të ketë qenë sipërmarrja e tij e parë në dizajnin e modës, por Pyrex Vision ishte jashtëzakonisht i suksesshëm. Çdo version shitej dhe rrobat visheshin gjerësisht nga shijuesit e modës.
Sidoqoftë, emri nuk zgjati. Abloh e riemërtoi atë si ‘Off-White’ vitin e ardhshëm pasi u bashkua me Marcelo Burlon, Claudio Antonioli dhe Davide De Giglio, themeluesit e kompanisë së modës luksoze ‘New Guards Group’. Marrëveshja erdhi pas padisë për përvetësimin e rrobave Ralph Lauren dhe Champion nga Abloh. Emri i ri ishte i pastër. Abloh ishte në gjendje të ngrejë prodhimin në Itali duke përdorur burimet e ‘New Guards Group’ dhe lançoi Off-White.
Abloh e përshkroi Off-White si “zona gri midis të zezës dhe të bardhës”. Shpejt u bë një nga markat më të njohura në planet. Një dekadë pas fillimit të tij, Off-White mund të shihet kudo, nga rrugët e Milanos në SHBA. Baza e larmishme e klientëve është dëshmi e aftësisë së Abloh për të përqafuar botën e sportit, muzikës, luksit dhe artit. Ai mund të jetë keqkuptuar dhe kritikuar gjerësisht si një stilist që printonte në bluza, por Abloh eci përpara duke i kthyer kritikët në fansa. Në vitin 2016, Off-White prezantoi shfaqjen e saj të parë të modës për meshkuj. Koleksioni vjeshtë/dimër përmbante elementë kryesorë, duke përfshirë vija të bardha nëpër veshje, pantallona lara-lara dhe trikotazh me print “Nebraska” të frymëzuar nga një këmishë ‘vintage’ Raf Simons.
Veshjet e përditshmërisë në kuptimin e vërtetë të fjalës nuk kanë të bëjnë me produktin, por me kulturën. Bëhet fjalë për të bërë diçka nga vetja, e informuar dhe e frymëzuar nga kultura përreth jush. Abloh, i cili u trajnua si arkitekt, ishte i famshëm si një stilist i vetë-mësuar i modës megjithëse gjithmonë i rezistoi titullit dhe ndërtoi një komunitet rreth Off-White. Suksesi i tij u tregoi stilistëve të rinj se kishte një hapësirë në modë për ta dhe se nuk duhej të ndiqnin një shkollë të madhe të modës për të arritur ëndrrat e tyre.
Kur njerëzit blejnë Off-White, ata po blejnë kulturën dhe simbolikën që ajo përfaqëson.
Kjo sipërmarrje u ndërtua në ADN-në e Off-White. Marka përdori poetë, patinatorë dhe reperë së bashku me modelet profesionale në pasarelë. Termi ‘veshje rruge’, i cili ndonjëherë kishte konotacione negative dhe përdorej për të diskredituar punën e Abloh, tani është një pjesë thelbësore e modës luksoze. Markat e mëdha luksoze, duke përfshirë Balenciaga dhe Dior, tani mbështeten në shitjen e kapuçëve dhe xhupeve për të nxitur rritjen tregtare.
Off-White mund të marrë një pjesë të meritave për këtë. Abloh ishte një nga dizajnerët e parë që ngriti veshjet e përditshmërisë me pëlhura luksoze dhe i dha asaj një ndjeshmëri të modës së lartë. Një nga pikat më të forta të Ablohut ishte të kuptuarit e tij për kulturën dhe komunikimi i tij i vazhdueshëm me të rinjtë. Shumë nga koleksionet e tij për Off-White sfiduan idetë e pronësisë dhe çfarë do të thotë të posedosh vërtet diçka. Një shembull i shkëlqyer i kësaj ishte koleksioni i veshjeve për meshkuj pranverë/verë 2016, Blue Collar. Ai u frymëzua nga profesionet e klasës punëtore dhe shfaqi këmisha dhe xhaketa të bëra nga uniforma të cilësisë së mirë dhe xhaketa me karfica të personalizuar. Ironia nuk i humbi Ablohut se këto veshje do të ishin përtej mundësive të njerëzve që i frymëzuan dhe vetëm punonjësit e jakave të bardha do të mund t’i përballonin ato.
Aftësia e tij për të inkorporuar veshje të mprehta në koleksionet e tij dhe për ta bashkuar atë me një ndjeshmëri të veshjeve të përditshmërisë ishte nënvlerësuar seriozisht. Shembull ishte koleksioni Off-White Fall 2018, me modele të veshura me kostume të gjera, pallto, pulovra asimetrike dhe këmisha. Koleksioni ishte një riinterpretim i rastësishëm i veshjeve të zakonshme të punës. Pantallonat të kombinuara me një këmishë, xhaketë dhe një kravatë të liruar tregonin shpërbërjen e kodeve të veshjes së zyrës në një mënyrë që ndihej ende e sofistikuar.
Pak muaj pas prezantimit të atij koleksioni, Abloh u emërua drejtor artistik i veshjeve për meshkuj Louis Vuitton. CEO i LVMH, Bernard Arnault njohu aftësinë e Abloh si një komunikues kulturor dhe rezonancën e tij me audiencën e Gen-Z, gjë që do të ndihmonte markën Louis Vuitton të ruante lidhjen e saj me gjeneratën e ardhshme të klientëve. Ky besim i patundur në markën Off-White u konfirmua vitin e kaluar kur LVMH bleu 60% të aksioneve në Off-White.
Edhe pas vdekjes së Abloh-ut, Off-White vazhdon të jetë një markë që thyen barrierat kulturore, sjell një këndvështrim freskues të ndryshëm në pasarelat e Parisit. Marka e njohur globalisht e shtyu Abloh të bëhej një nga figurat më të njohura në modë. Në mënyrë autentike ai dëshmoi se ishte e mundur të kishte sukses pa i bërë gjërat në mënyrën tradicionale. Ai hodhi poshtë haptazi rrugën konvencionale të një stilisti dhe krijoi rrugën e tij. Trashëgimia e tij vazhdon të shkëlqejë.