Një vështrimi i jetës profesionale të stilistit të talentuar afrikan, Thebe Magugu!

Marisa Karabeci
07/07/2022

Ndërsa koleksioni i tij për AZ Factory mbërrin në NET-A-PORTER, zbuloni madhështinë e Thebe Magugu, stilisti i njohur për referencat e tij elegante. Pyete Thebe Magugu se kë do të dëshironte të shihte në koleksionet e tij dhe nuk është çudi që ai emëron një mbretëreshë, veçanërisht, monarkja afrikane e shekullit të 18-të, Mbretëresha Nandi Bhebhe. Ajo ishte nëna e Shaka Zulu, mbretit të popullit Zulu; një grua shumë moderne, me mendime dhe ideale moderne, që jetonter në një kohë shumë të prapambetur. Ajo ishte shpirtërore, intensive dhe e patrembur.

Nëse mbretëresha Nandi do të ishte ende gjallë sot, do të ishte e lehtë ta imagjinonim atë të mbështjellë me pjesët novatore të Magugu. Në fund të fundit, yjet modernë nga bota e popit dhe filmit gravitojnë drejt tyre. Së fundmi ishte Rihanna, e cila pas turneut të saj elegant në Paris, veshi modelet e Magugu për të njoftuar ardhjen e Fenty Beauty dhe Fenty Skin në Afrikë me një postim para lindjes. Diku tjetër, shkrimtarja dhe aktorja Michaela Coel zgjodhi Magugun për një festë të mëtejshme të ‘Emmy Awards’, të veshur me një kostum leshi prej fildishi, gjysmë pelerine, ndërsa Dionne Warwick zgjodhi Magugun për një film nga Solange Knowles dhe Saint Heron. Më pas ishte poetja dhe aktivistja Amanda Gorman, e cila u fotografua e veshur me një fustan këmishë nga stilisti në kopertinën e PORTER në korrik të vitit të kaluar.

Magugu e përshkruan stilin e tij si një festë të përsosmërisë afrikano-jugore dhe koleksionet e tij mbeten një ftesë e hapur, universale. “Identiteti im e ka formësuar markën në një mënyrë shumë interesante,” thotë Magugu nga baza e tij në Johanesburg. “Marka trajton politikat që mund të jenë specifike për Afrikën e Jugut, por mendoj se të gjithë në mbarë globin mund të lidhen me të paktën një element të historisë. Për shembull, koleksioni SS22 merret me foto shumë specifike nga e kaluara, por ideja e familjes është universale; FW21 kishte të bënte me shëruesit afrikanë, por ideja e spiritualitetit është universale; SS21 shikoi spiunët e Afrikës së Jugut, por ideja e spiunazhit është ajo që magjeps botën.”

Fitimi i çmimit LVMH ishte krejtësisht i papritur.

I lindur në Kimberley, një qendër historike e minierave në Kepin Verior të Afrikës së Jugut, Magugu përshkruan një fëmijëri të shoqëruar nga një shqetësim për t’u zhvendosur në një nga kryeqytetet e modës. “Nëna ime më bëri të ditur se nuk mund të përballonim as një të katërtën e kostos së një lëvizjeje, kështu që u vendosa në Johanesburg. Ky ishte një bekim sepse u njofta me modës së bashku me të gjithë historinë dhe kulturën që vjen me të qenit afrikan, premisa e përsosur për ekzistencën e markës sime, e cila tani funksionon si një lloj enciklopedie e tregimeve afrikane.”

Në vitin 2019, Magugu u nderua me çmimin prestigjioz LVMH, vetëm tre vjet pas lançimit të labelit të tij. Vitin e kaluar, Magugu u ftua të ishte dizajner për Pitti Uomo; atij iu kërkua gjithashtu të ishte i ftuari i parë ‘Amigo’ për Fabrikën AZ të të ndjerit Alber Elbaz, duke krijuar një koleksion që shpreh në simbiozë stilet e të dy stilistëve. I titulluar ‘‘Intersection’, koleksioni i Magugu pyet në të njëjtën kohë: ‘Po sikur Afrika të ishte vendlindja e modës?’ dhe jep një përgjigje në veshjet që sintetizojnë estetikën kulturore afrikane dhe afrikano-jugore me parimet e modës, përmes shprehjes së përbashkët të stilistëve të pëlhurave të konsideruara, printe të theksuara dhe silueta hibride.

Krahas formave voluminoze të frymëzuara nga Elbazi, për shembull, ka funde me shami asimetrike me palosje dhe stampa kafshësh të lyera me dorë, në të gjitha pjesët dhe tezat e përshtatura. E tija është një estetikë që po godet një akord universalisht, me referenca kulturore, të kalitura me shkathtësi në linja moderne nga dora e kujdesshme e Magugut. Ka edhe elemente surprizë në punën e tij, si përdorimi i bimëve aktuale për të krijuar modele të faunës, veshje të thurura me një sipërfaqe braille të ngritur për të komunikuar mesazhe sekrete dhe bashkëpunime me shërues shpirtërorë tradicionalë, përfshirja e të cilëve në procesin krijues përfshinte shtrimin e pyetjes ‘ Po tani?’ paraardhësve.

Lidhjet familjare të stilistit me institucionet tregojnë gjithashtu prirjen e tij për veshjen e uniformave (gjyshja e tij mbante uniforma si infermiere mjekësore dhe si anëtare e kishës) gjë që i jep një ndjenjë funksionaliteti puna e tij.  “Për sa i përket imazhit, zbuloj se bota perëndimore ka ide mjaft të vjetruara se çfarë do të thotë të jesh afrikan apo afrikano-jugor. Ne jemi një kontinent me nuanca të jashtëzakonshme, me sistemet tona unike, të paimitueshme të njohurive.

Për koleksionin FW21 ‘Alkimia’, fola me Noentla Khumalo, një shëruese tradicionale, e cila ndau përvoja si të jesh nën ujë për tre ditë dhe gjëra që nuk kanë domosdoshmërisht kuptim për një audiencë perëndimore, e cila mund të interpretojë praktikat tradicionale si diçka e ngjashme me magjinë ose mashtrimin. Të dëgjoja rrëfimet e saj, si dikush që mund të lëkundet mes realitetit tonë dhe një aeroplani tjetër, ishte kaq magjepsëse,”-shton ai. “Kam takuar njerëz nga sfera unike të jetës.

Më shumë