Kur Alexander Rash filloi një program studimi jashtë vendit në 2013 nga shteti i tij i origjinës Minesota në Aix-en-Provence, ai nuk e kishte idenë se kjo do të sillte një jetë si shijues në Paris. Ndërsa studionte në Faculté des Lettres, ai takoi studenten e shkencave politike Ravenna Sohst, e cila u bë partnerja e tij. Dyshja u transferuan së bashku në kryeqytetin francez një vit më vonë. Sohst tani punon për Institutin e Politikave të Migracionit. Nga interesat e tij të ndryshme kulturore, nga veshjet për meshkuj te muzika, Rash ka ndërtuar dhe drejton një nga destinacionet më elegante të mikpritjes në Paris. Ai dhe Sohst kanë jetë të ndryshme profesionale, por ata janë të bashkuar në dashurinë e tyre për artin. Rash thotë:
Interesi ynë i përbashkët është vëmendja ndaj detajeve. Kjo formësoi kurimin e papafingos ku jetojmë së bashku.
Papafingo e çiftit ndodhet pak larg Kanalit Saint-Martin në rrethin e 10-të të zhurmshëm. Rash vijon:
Kanali ka një anë poetike të tij, të cilën Ravenna dhe unë e duam sepse të dy jemi romantikë. Është gjithashtu shumë afër për mua të shkoj në Serpent à Plume.
Serpent à Plume është restoranti Rash i hapur në vitin 2018 si “një vend për ide të ndritshme dhe aventura të guximshme”. Ndodhet në Place des Vosges dhe i tejkalon pritshmëritë tuaja për kulturën e kafenesë.
Më dukej tepër interesante të kuroja një hapësirë që do të kënaqte të gjitha llojet e aktiviteteve, nga orët e gastronomisë dhe seancat e kuarteteve të harqeve deri tek festat e modës nëntokësore dhe performancat shibari. Edhe pse ishte më private, e njëjta mendësi zbatohej për këtë apartament.
Eklekticizmi pulson nëpër shtëpinë e Rash. Përshtypja e menjëhershme është krijuar nga dhoma e ndenjes. Ai filloi me një oxhak me teksturë mesjetare të projektuar nga arkitekti italian Paolo Buffa. Mbi kabinë qëndron një orë e shekullit të 17-të nga Christoph Willibald Gluck (instruktori muzikor i Marie Antoinette), i përshtatur nga statuja dinamike në homazh ndaj operës së tij Orphée Et Eurydice.
Mendoj se është diçka e këndshme të shkatërrosh të gjithë fisnikërinë e këtyre pjesëve duke i përzier me gjëra më moderne të viteve 1970. Ky është divani Safari nga Archizoom Associati, një studio italiane nga Firence. Kur po kuroja Serpent, ai ishte pjesë e humorit tim, kështu që fakti që e gjeta më vonë për hapësirën time ishte vërtet i veçantë.
Dinamizmi klasik pranë kitsch-it provokues nuk është diçka që has në çdo apartament, e lëre më ato tipike pariziane, por krijon një mjedis pothuajse të ngjashëm me këndin e lojërave për të ftuarit për të lundruar dhe eksploruar. Ky është efekti që kërkuan të krijonin Rash dhe Sohst.
Ne na pëlqen të lëvizim shumë divanin për të shkaktuar perceptime të ndryshme për njerëzit gjatë festave, sepse kështu ndodh përvoja e të jetuarit realisht në një hapësirë. Ju i mbushni muret me histori, gjë që vjen kur jeton me objekte të ndryshme, sepse ka shumë angazhim dhe frymëzim për të gjetur. Ravenna dhe unë jemi të magjepsur nga shumë periudha në art, kështu që ishte e pamundur për ne të ndaleshim në një epokë.
Burimi i tyre për të gjitha këto pjesë? Hôtel Drouot, një shtëpi e madhe ankandi në Rue Drouot.
Është vendi më unik në botë që kam parë ndonjëherë. Ndërsa është paksa e një brezi më të vjetër, është vërtet magjepsëse sepse mund të gjesh shumë gjëra të ndryshme dhe mund të kultivosh syrin tënd. Ne morëm kohën tonë për të rinovuar apartamentin, sepse ngadalë ndërtuam koleksionin tonë kur u shfaqën gjërat e duhura.
Rash e bleu apartamentin e tij menjëherë pasi filloi pandemia në vitin 2020. Ai jetonte në katin e poshtëm me Sohst dhe iu ofrua apartamenti pasi pronari vdiq.
Kjo ide e të qenit i qetësuar pak rastësisht është diçka që unë e kam ndjekur gjithmonë dhe në të cilën kam besuar. Unë kam një qasje disi instinktive për blerjen e brendshme, sepse mendoj se është e rëndësishme të investosh në gjërat që të tërheqin natyrshëm.
Qasja e tij ndaj blerjes mund të jetë instinktive, por Rash-it nuk i mungojnë njohuritë. Pasi ka jetuar në SHBA dhe Francë, ai ka qenë i ekspozuar ndaj një game të gjerë arkitekture. Interesi i tij u zgjua me stilin e jetesës periferike të viteve 1950 (të filtruar nga edukimi i tij në Midwest) përpara se të evoluonte për të përfshirë një vlerësim për ndërtesat Bauhaus, falë udhëtimeve të fëmijërisë në Miami. Kjo pasoi një shije për finesën franceze.
Kur u transferova në Paris, takova një mbajtës ankandi të quajtur Jean-Claude Binoche. Unë punova në shtëpinë e ankandeve me të dhe mësova shumë. Ai vërtet ndihmoi në formimin e shijes sime të brendshme franceze.
Rash punoi me Binoche në krijimin e Serpent à Plume dhe ende i drejtohet atij për këshilla.
Ne nuk blejmë gjëra të reja sepse na pëlqen ideja për t’u lidhur me objektet që kanë një histori kulturore.
Një objekt që është pak më befasues në krahasim me të tjerët është në dhomën e ngrënies. Është një seri pasqyrash të gdhendura nga artisti ruso-francez Erté.
Këto pasqyra u krijuan për bordello të klasit të lartë të Madame Claude në Paris në vitet 1960. Ato janë përdorur për dollapin e saj, kështu që jam i sigurt se pas tyre ka disa histori vërtet interesante.
Të montuara në kuzhinë për të mbushur hapësirën e një dritareje që mungon, ato përshtaten në mënyrë të përkryer me dhomën dhe pasqyrojnë mikpritjen e Rash teksa ai krijon kokteje për miqtë.
Apartamenti ndahet nga një kat i ndërmjetëm, përgjatë të cilit varet një ekran japonez i fillimit të shekullit të 19-të. Rash dhe Sohst e prenë atë në tre dhe i pozicionuan pjesët në hapa për të nxjerrë në pah tranzicionin e hapësirës së tyre.
Në pjesën e sipërme të ekranit, ju keni dy njerëz që ngjiten lart në një lloj të vjetër kat i ndërmjetëm. Është pothuajse si një pasqyrë për tonën.
Kjo pasohet nga një pikturë e Antonio de La Gándara dhe, ndërsa shikon poshtë, nuk mund të mos transportohesh. Nga një pikturë surrealiste e André Masson (blerja e preferuar e Rash-it) dhe një top kinetik nga Pol Bury te një mbështetëse nga filmi Joker (tavolina e punës prej druri, për të qenë të saktë), shtëpia e Rash dhe Sohst është e mbushur me pasuri artistike.
Hapësira është një zgjatim i Serpent à Plume dhe, ndërsa disa njerëz mund të preferojnë një dallim të qartë midis sferave të tyre publike dhe private, nuk është kjo mënyra se si funksionon mendja e Rash. Arti e ka kultivuar personalitetin e tij dhe duke qenë se ai jeton në një nga qendrat e tij më të mëdha kulturore, është e drejtë të rrethohesh me të.
Shkrimtari amerikan i artit Glenn O’Brien tha një herë se ai përpiqet ta trajtojë çdo projekt si një projekt arti dhe unë i qëndroj besnik kësaj me stilin tim të jetesës. Ndërsa kjo shtëpi është një vend i shenjtë për mua, historia që jeton këtu e bën atë gjithashtu një vend me reputacion të keq. Për shkak se unë jam një djalë feste që i pëlqen të presë, ky kurim është thelbësor për të sjellë në jetë pjesën e poshtme të Parisit.