Fansat e “Love Island” mund të kenë vënë re diçka ndryshe në lidhje me shfaqjen e takimeve reale/eksperimentin antropologjik këtë verë. Të gjitha veshjet e sezoneve të mëparshme ju dhanë zemër. Për sezonin e tetë, prodhuesi ITV është bashkuar për të ndryshuar modën e shpejtë. Ishulli i Pre-Loved, mund ta quani atë. Është ajo që është. Por çfarë është saktësisht?
Mund të të tërheq për një bisedë?
Sigurisht, çfarë është ajo, vogëlushe?
Pse po flasim për “Love Island”, si për MR.PORTER? Tani, ne jemi këtu, por çfarë është kjo, një pamje e modës së shpejtë?
Diçka e tillë. “Love Island” i këtij viti ka të bëjë me veshjet e cilësisë së mirë.
Po përpiqesh të më rrëmbesh?
Jo, seriali ka krijuar një lidhje të vërtetë me shtëpinë e ankandeve në internet eBay, e cila tani po i vesh garuesit me rroba të veshura më parë.
Artikuj që kanë qenë rreth e rrotull disa herë?
Veshjet në serial janë më pas të disponueshme në internet, kështu që nëse shihni diçka që ju pëlqen mund të bëni një ofertë për të. Konsumatori mesatar thuhet se blen 60% më shumë veshje se sa 15 vjet më parë. Për më tepër, një raport i vitit 2017 sugjeroi se 85% e tekstileve të hedhura në SHBA hidheshin ose digjeshin.
Ju keni numrin tim. Tani le të shpresojmë që të marr një tekst.
Këtu është një numër tjetër. Sipas eBay, 20% e njerëzve në Britani po blejnë më shumë rroba të përdorura. Dhe ITV, krijuesi i shfaqjes, e ka parë potencialin e këtij ndryshimi. “Ata po shikojnë drejtimin në të cilin po shkon tregu dhe po mendojnë se si mund ta veçojnë veten nga shfaqjet e tjera të takimeve”. Këtë vit, në Met Gala, Kim Kardashian dyshohet se e dëmtoi fustanin e Marilyn Monroe. Dhe ndërsa MR PORTER ka mbështetur prej kohësh marka të tilla si BODE, Story Mfg dhe marka të shumta që ripërdorin veshjet, “Love Island” dhe Kardashians kanë shumë ndikim kulturor.