Nigeria do të ndalojë modelet dhe zërin e artistëve të huaj në reklamat televizive të bëra në vend. Masa, e shpallur javën e kaluar, e bën Nigerinë, shtëpia e 200 milionë njerëzve, vendi i parë në botë për miratimin e një ligji të tillë, i cili synon të nxisë më shumë përfshirje lokale në industrinë e reklamave.
Ndalimi do të hyjë në fuqi në tetor dhe pason premtimin e Qeverisë Federale që synon të zhvillojë talentet lokale, të nxisë rritjen ekonomike gjithëpërfshirëse dhe të promovojë industrinë e reklamave në Nigeri. “Të gjitha reklamat dhe materialet e komunikimit të marketingut të synuara ose të ekspozuara në hapësirën e reklamave nigeriane duhet të përdorin vetëm modele dhe voice-over nigerianë”,- ka deklaruar Këshilli Rregullator i Reklamimit të Nigerisë.
Rikujtojmë, se muzika nigeriane është një nga më të mirat në botë. Ju duhet vetëm të shikoni pas artistëve të tillë si Fela Kuti, Tony Allen dhe King Sunny Adé (për të përmendur disa) të gjithë muzikantë novator që nxitën respektivisht Afrobeat dhe pop-in afrikan drejt ndjekësve ndërkombëtarë në vitet 1970 dhe 1980. Në fillim të shekullit të 21-të, pjesa më e madhe e prodhimit kulturor të Nigerisë ishte ende duke u zhvendosur nga mediat kryesore britanike dhe amerikano-veriore dhe konsumatorët në etiketën “muzikë botërore” që rrafshonte kulturën.