Në vitin 2002, kur reperi i lindur në Teksas, në krye të tabelës Y2K, Nelly publikoi “Air Force Ones” (i cili u mbështet nga një video muzikore komike që tani ka arritur 75 milion shikime në YouTube) si një homazh për atletet e tij të preferuara nga Nike, askush nuk mund të kontestonte se Air Force 1 nuk e kishin kapur fuqinë globale. Ky muaj shënon 40 vjetorin e Nike AF-1, me disa qindra milionë palë të shitura në mbarë botën. Artistët e repit që përmendin emrat e atleteve në këngët e suksesshme, sigurisht që ka ndihmuar në popullaritetin e AF-1. Por asgjë nuk do të ishte e mundur pa stilistin Bruce Kilgore.
“Unë mendoj se është e pamundur të mbivlerësohet ndikimi i Bruce Kilgore në Nike dhe ndikimi i tij në kulturën më të gjerë të atleteve,” thotë Alex Powis, drejtor arti dhe autor i ‘Sneakers Unboxed: Studio To Street’. “Duke injoruar të gjithë karrierën e tij e cila përfshin momentet kyçe të Nike si Air Jordan 2, Air Sock dhe Air Ace ai është ende aktiv sot duke u fokusuar vetëm në Air Force 1″. Air Force 1 ishte sulmi’ i parë i Nike në basketboll dhe pati një ndikim të menjëhershëm. “Në fillimin deri në mesin e viteve 1980, konkurrenca në industrinë e atleteve ishte goxha e barabartë” thotë John Kim, kryeredaktor i Sneaker News. “Lojtarët e basketbollit dhe markat konkurruese padyshim e morën parasysh AF-1 pasi kishte një fushatë të fortë marketingu.”
Për sa i përket dizajnit, teknologjia origjinale AF-1 përmirëson performancën. “Unë do të shkoja aq larg sa të thosha se qasja e Bruce ndaj dizajnit minimalist të këpucëve ndjek hapat e Dieter Rams. dizajni i mirë është sa më pak që të jetë e mundur,” thotë Powis. I pastër dhe i thjeshtë, ai kishte një tapë stabilizuese të mbështetur me teknologjinë inovative Air të Nike e cila përdorte ajër nën presion në një membranë të qëndrueshme dhe fleksibël. Atletet u përfunduan me “AF-1 82” të gdhendur në qendër dhe një rrip gri.
AF-1 u ndërpre në vitin 1984 pas vetëm dy vjetësh. Sipas Kim, kjo ishte një kohë kur çdo markë po nxirrte dizajn pas dizajnit të ri dhe nuk kishte kuptim të mbante një këpucë “të vjetër” në prodhim. Askush në të gjithë SHBA-në nuk u mërzit më shumë për ndërprerjen e modelit sesa qyteti i Baltimores. Por, falë Harold “Mr Shoe” Rudo dhe dy bashkëpunëtorëve të biznesit, ata vendosën Nike për t’u dhënë tre dyqaneve të tyre të veshjeve sportive të drejtat ekskluzive të shpërndarjes së AF-1 në SHBA. Nike u detyrua dhe në vitin 1986 dizajne tërheqëse u shitën në qytet si ekskluzive.
Megjithatë, Baltimore nuk mund të marrë të gjitha meritat, pasi AF-1 i mungonte një gjë, besueshmëria e rrugës. “Ndërsa Baltimore mund të ketë pasur një dorë në mbajtjen e Nike në njoftimin e popullaritetit të saj, New York City ishte përgjegjës për ta bërë atë një deklaratë të modës,” thotë Kim. Është një nocion që i bën jehonë Elena Romero. “Qyteti im i lindjes, Nju Jorku, mund të marrë disa nga meritat për nxitjen e popullaritetit të tij”. Në vitin 1992, Nike lëshoi AF-1 me ngjyrë të bardhë dhe u përqafua shpejt nga komuniteti më i gjerë i hip-hop-it dhe udhëheqësit e tij me origjinë nga Harlem dhe më gjerë.
Megjithatë, askush nuk ishte më i njohur se AF-1. Damon Dash dhe Kareem Burke, të cilët bashkëthemeluan Roc-A-Fella Records dhe ishin përgjegjës për ndezjen e karrierës së mrekullueshme të Jay-Z. Dash u takua me Jay-Z, i cili po përpiqej të arrinte një marrëveshje rekord në atë kohë, përmes DJ Clark Kent në 1994. Por, nëse nuk do të ishte për AF-1, mund të kishte qenë një njohje e shpejtë. “Në ato ditë, djemtë e Bruklinit nuk mbanin Nike Airs. Pra, ky ishte një flamur për mua”, zbuloi Dash në podcastin e Shay Shay të Club Shay Shay të Shannon Sharpe.
Gjatë gjithë viteve 2000, AF-1 ishte i lidhur pazgjidhshmërisht me hip-hop-in dhe disa artistë kryesorë. Në të vërtetë, AF-1 është shablloni i përsosur për artistët dhe markat e modës për të shprehur psikikën e tyre krijuese, siç dëshmohet nga fakti se ka pasur më shumë se 2000 variacione ngjyrash të nxjerra në treg deri më sot. Nga Supreme te Spacejam me anë të KAWS dhe madje edhe PlayStation, asnjë ent i vetëm nuk është i lidhur me AF-1 më shumë se i ndjeri Virgil Abloh.
Në përvjetorin e 35-të të AF-1 në 2017, Nike lëshoi një deklaratë për shtyp ku thuhej: “Pa Baltimoren, Nike Air Force 1 mund të ishte zhdukur nga ekzistenca”. Megjithatë, është e sigurt të thuhet se pa përkrahjen e kulturës hip-hop, AF-1 nuk do të kishte marrë emër për t’u bërë një nga këpucët më ikonike të njohura ndonjëherë”. “Me çdo brez hip-hop, do të ketë një tjetër këpucë të adoptuar në përzierjen e modës, por klasikët si Air Force 1 do të jenë gjithmonë pjesë e garderobës së tyre,” thotë Romero.