Suedia fitoi Eurovision Song Contest 2023, por një tjetër shtet mban kurorën në platformën Spotify tani!

Silvia Tabaku
26/05/2023

ër herë të parë në histori, një këngë e shkruar në finlandisht ka kryesuar renditjen globale në Spotify. ‘Cha Cha Cha’ nga reperi dhe këngëtarja finlandeze Käärijä doli e dyta në Eurovizionin e këtij viti. Në finalen e konkursit ndërkombëtar, ai mori 526 vota, me 366 prej tyre publikut. Kënga deri më sot është transmetuar mbi 3 milionë herë në platformën e transmetimit muzikor.

Daily Viral Songs Global i Spotify e renditi këngën në vendin e parë përpara këngës suedeze Loreen ‘Tattoo’, e cila zuri vendin e dytë.

Kënga e Teya e Austrisë dhe Salena “Who the Hell Is Edgar?” e cila doli e 15-ta në konkurs u rendit e treta në renditjen e Spotify dhe Gustaph e Belgjikës ‘Because Of You’ e cila u rendit e shtata në Eurovision, doli në vendin e nëntë në renditjen e transmetimit. Sipas faqes Mr Gamble, “Tattoo” i Suedisë ka regjistruar 60.5 milionë transmetime të Spotify, duke e bërë atë këngën e nëntë më të transmetuar fituese të Eurovizionit ndonjëherë.

Krahas Tattoo, këngët italiane “Due Vite” nga Marco Mengoni, “Queen of Kings” nga Alessandra e Norvegjisë, “Cha Cha Cha” dhe “Solo” nga Blanka e Polonisë janë këngët më të transmetuara këtë vit.

Kënga e Italisë është transmetuar 50.5 milionë herë, e ndjekur nga 47.7 milionë për Norvegjinë dhe 23.9 milionë për melodinë finlandeze. Kënga më e transmetuar e të gjitha kohërave e Eurovision Song Contest është fituesja holandeze e vitit 2019 ‘Arcado’ nga Duncan Laurence, e transmetuar 944 milionë herë deri më sot.

Fituesi i vitit 2021 i Italisë, ‘Zitti e buoni’, nga grupi rock Måneskin, është i dyti në listë, me 389 milionë klikime. Të mëdhenjtë suedezë Abba janë në numrin 4, me ‘Waterloo’ që ka regjistruar 242 milionë klikime. Por, sigurisht, transmetimi nuk ishte rreth e rrotull në vitet 1970, kështu që grupi ka pasur shumë punë për të bërë.

10 këngët më të transmetuara fituese të Eurovizionit të të gjitha kohërave në Spotify.

1. Holanda: Arcade nga Duncan Laurence (2019 fitues) – 944 milionë klikime.

2. Itali: Zitti E Buoni nga Måneskin (2021 fitues) – 389 milionë klikime.

3. Norvegjia: Fairytale nga Alexander Rybak (2009 fitues) – 270 milionë klikime.

4. Suedi: Waterloo nga ABBA – (fitues i 1974) 242 milionë klikime.

5. Suedi: Euphoria nga Loreen (2012 fitues) – 148 milionë klikime.

6. Suedia: Heroes nga Måns Zelmerlöw (2015 fitues) – 147 milionë klikime.

7. Suedi: Toy by Netta (2018 fitues) – 101 milionë klikime.

8. Gjermania: Satellite nga Lena (2010 fitues) – 73 milionë klikime.

9. Suedi: Tattoo nga Loreen (2023 fitues) – 60.5 milionë klikime.

10. Finlandë: Hard Rock Hallelujah nga Lordi (2006 fitues) – 51 milionë klikime.

Më shumë