Pse agjenti Smith është ikona e momentit e stilit të veshjeve për meshkuj…

Marisa Karabeci
06/07/2022

Ka një skenë në “The Matrix Reloaded” të vitit 2003, ku heroi ynë, Neo, me pallton e tij të gjatë dhe syzet e diellit minimaliste, lufton me versione të shumta të armikut të tij, agjentit Smith, të gjithë të veshur me kostumet e tyre të errëta. Hiqni artet marciale ajrore për të cilat njihet ekskluziviteti i filmit dhe kjo skenë mund të ngatërrohet me një shfaqje të kohëve të fundit të modës. Nëse Neo i Keanu Reeves ka shërbyer si frymëzim gjatë viteve të fundit, shikoni ato pallto vampirike, ndryshimin e formës së syzeve të diellit dhe rikthimin e ngjyrës së zezë minimale miqësore për të ardhmen, referenca më e fundit e modës Matrix vjen nga ana tjetër. Sidoqoftë, ikona aktuale e stilit të veshjeve për meshkuj është e keqja më e mirë, agjenti Smith.

Merrni shfaqjet e fundit SS23. Koleksioni i Prada filloi me kostume të thjeshta të zeza, të ndërthurura me disa lëkurë të stilit të Robert Mapplethorpe, ndërsa shfaqja e CELINE HOMME mund të kishte qenë një imagjinatë e rinisë së agjentit Smith të kaluar në klube indie. Këto dalje u paraprinë nga shfaqja e Balenciaga në vendndodhjen e denjë për Matrix të Bursës së Nju Jorkut ku modelet meshkuj mbanin kostume të zeza, të kombinuara me maska ​​gome S&M.

Stilistë të tjerë luajtën me këtë për SS23, gjithashtu. Brioni dhe Brunello Cucinelli ‘luajtën’ me kostume të zeza të mprehta. Ndikimi i agjentit Smith nuk ka ndalur as tek rrobat. Për lançimin e fundit të avatarëve në Meta, Mark Zuckerberg ishte veshur në mënyrë të përshtatshme si personazhi që ndryshonte formën duke e ndërruar kapuçin e tij me një kostum shumë të zgjuar Thom Browne. Versioni i suksesshëm i biznesmenit të Waymond Wang (Z. Ke Huy Quan) në filmin e këtij viti “Everything Everywhere All At Once”, një pamje më e fundit e multiversit, natyrisht e ndërron çantën e tij provinciale dhe këmishën polo me kostumin e shkëlqyeshëm të pushtetit të korporatës. Smith madje u fut në botën shumë jo-Matrix në një fushë në Somerset, kërcimtarët për performancën elektrike të Kendrick Lamar në Glastonbury mbanin të gjithë këmisha të bardha si Smith dhe pantallona të zeza.

Në shumë mënyra, ideja e agjentit Smith dhe veshja e tij apelon në kohët tona. Në epokën tonë plotësisht digjitale, agjenti Smith përfaqëson algoritmin mbi analogun Ka edhe një bukuri të kesh një lloj uniforme. Ndonjëherë është bukur të kesh një veshje të vendosur, të sigurt dhe gati për t’u nisur. Megjithëse kostumi i Smith ndryshon në mënyrë delikate në të katër filmat  duke humbur ngjyrën e tij të gjelbër pasi ai nuk është më një agjent aktual i matricës dhe aktori që e portretizon atë ndryshoi (nga Hugo Weaving te Jonathan Groff dhe Yahya Abdul-Mateen II), Smith gjithmonë duket jashtëzakonisht i zgjuar. Dhe kjo është diçka që, në botën e re të pantallonave sportive WFH, ndihet sërish aspiruese.

Për shkak se është shumë klasike, ajo e Smith-it është një lloj veshje e bërë për të mos u vënë re. Por ndryshe nga, të themi, bezha nga koka te këmbët, ajo gjithashtu ka një anonimitet të fuqishëm. Është e ngjashme me atë të veshur nga një agjent tjetër, Cooper, në serinë ‘Twin Peaks’ dhe ato të ‘Reservoir Dogs’. Ka qenë gjithashtu radikale në duart e artistëve dhe shkrimtarëve që veshin të njëjtën gjë çdo ditë. Mendoni për Gilbert dhe George me kostumet e tyre, James Baldwin me këmisha të bardha ose William S Burroughs dhe veshjet e tij të biznesit.

Kym Barrett, kostumografja e filmave origjinalë të Matrix, ka thënë se është frymëzuar nga djemtë e shërbimit të fshehtë të Kennedy të viteve 1960 për veshjen e agjentit Smith. Asociacionet këtu nënkuptojnë se personazhi funksionon pa pasur nevojë të bëjë shumë. “Në fund të mendjes suaj, në mënyrë të pandërgjegjshme, shpresojmë se do ta kuptoni… është një formë, në krahasim me një copë pëlhure të detajuar.” Ai mund të jetë një i keq, por realiteti i agjentit Smith përkthehet në fuqi serioze dhe kjo është diçka që edhe njerëzit e thjeshtë mund ta vlerësojnë.

Më shumë